RSS

حكيم روحاني


حكيم روحاني

كلمات بهاء جاهين

الحان امير عبد المجيد

كلمات الاغنيه

مش تعرف تقرا اللي في قلبي

وعنيا اللي تحت حواجبي

- ابدا ولا حتي اعرف اقرا

- هندي ولا سندي ولا عربي

ازاي بقي؟

مش فاكر لما في عياده سامي

- هههه دي كانت خمه

-لا حكيم روحاني ولا بيطري مالك مهتمه؟

- صدقتي يا سازجه تهريجي

- كنا بنتسلي علي ما يجي

ايه دخل سامي في موضوعنا؟

- فيه ايه غيره بيجمع بنا؟


ولا حاجه

- طبعا وده معروف

- اسئلتك دي مالهاش معني

طيب انا سازجه انا هبله

ايه رأيك نرجع نتسلي؟

- مش فاضي

علشان خاطر فيفي

- وافقت خلاص عشان خاطر سامي

- علي شرط ابحلقك علي كيفي في عيونك

- وانظر واتملي

- في عيونك سحر يودي النار

- بس السرحان فيهم جنه

- في عيونك عفرته واستهتار

- ناويه علي خراب مين احفظنا؟

كداب مش ده اللي في ضميري

- في ضميرك خطه لتدميري

سازج مخدوع نظرك شيش بيش

وحكيم روحاني درجه

ازاي سايبينك تاكل عيش

بصي في قلبي  انا مش قلبك

في عيوني انا مش في مرايتك

- انا شايف حاجه لكن خايف

- لأ لأ لأ انا مش شايف

اه يا مسكين محتاج فيتامين

لا عيون فاهم ولا شفايف

وشايفني

- شخص يهمك

صح وبعدين

- شاغل قلبك

وده موجود فين؟

- علمي علمك

كل ده يا طبيبي ومش عارف

ركز بقي وما تتعبنيش

قولي الشخص ده موجود هنا

- ازاي وفي الاوضه مافيش

- غير احنا بس لوحدنا

انت شارب حاجه؟

- بالطبع لأ

اصحالي هنا وحياه والدك

حط في عينك قطره قويه

ده اللي انت كاتمه في قلبي

نفس اللي قلبك ليا


للتحميل


حكيم روحاني


للاستماع

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 التعليقات:

إرسال تعليق

Popular Posts